עסקים מודרני בינלאומי

בעידן של גלובליזציה אוניברסלית, טיפש פשוט להתרחק מהעולם של תהליכים ולסגור רק בתוך המדינה שלהם. תסתכל, עכשיו נראה כמו עסק מודרני בינלאומי! מחשבים שנעשו סין על הזמנות של החברות הגדולות בארה"ב, עם תיעוד, שנכתב והודפס הודו, וייטנאם, המסופקים על ידי חברות גרמניות ברוסיה. וגם המסירה נעשית על ידי התחבורה האיטלקי חברות הובלה רשום בלארוס ואוקראינה! כלומר, כאשר אתה קונה מחשב נייד ברוסיה בחנות, אז בעיצובו, רכש ואספקה ​​לרוסיה השתתפו לפחות שבע מדינות. Read additional details here: Linkedin. ארה"ב, סין, הודו, וייטנאם, גרמניה, איטליה, אוקראינה. ברוסיה את אותו טווח של מוצרים רשתות השיווק הגדולות יותר רשתות דומות בארצות הברית.

ורוב של הסחורות או תוצרת חוץ או שנוצרו המפעלים עם זרים ההון החטיבה הבינלאומית של העבודה. כלומר, אם אתה רוצה לשרוד העסקים של היום, אז אתה צריך להשתתף שיתוף פעולה בינלאומי. אבל יש ניואנסים, תפס מרוסיה (טוב, מאוקראינה או בלארוס) – לא משימה קלה. שערי שליטה, מחסומי סחר, בעיות ויזה עם המסירה של הטובין, העלות הגבוהה של מחסני ערובה, מחסומי שפה, חוקים סותרים, ארגוני המונית, אשר עלולים לעכב או לעצור את הסחורה שלך, גניבה, שחיתות, מדינות חבר העמים לשעבר לא המקום הנוח ביותר כדי לנהל עסקים בינלאומיים. אלו מדינות אשר עושים את האפשרות של עסקים בינלאומיים הטובים ביותר תופסים את השורה הראשונה של המדינות המפותחות ביותר. החוק בארה"ב, עבד בנקאות, מכס, סוכנויות ממשלתיות במשך שנים רבות על המערכת מועילה ביותר הבינלאומי המסחר. בארצות הברית, לא את הרעיון של תקנות מטבע, אזרחי ארה"ב עם כמעט ללא הגבלה יכול לנסוע ברוב המדינות, חברות אמריקאיות יכול לפתוח חשבון בבנק כמעט בכל העולם.

החברה בארה"ב יכול להיות 10, ו -20 חשבונות שונים במדינות שונות. בארה"ב החוק אינו עולה בקנה אחד, ואין הרשאות מיוחדות זה לא הכרחי. (הדבר היחיד כל מה שהם צריכים להיות המפורטים החזרי מס פעם בשנה) חברות בארה"ב יכול לפעול בחופשיות ברחבי העולם. הרשאות אין צורך בפעולה מיוחדת. תקנות המכס בקלות מוחלטת. השירות, אשר יש סוכני המכס בארצות הברית זה לא ייאמן כמעט, שלא לדבר על העובדה שרוב המוצרים שפורסמו רק מן המכס, כי לארה"ב יש הסכמים עם רוב המדינות על הדיוטי פרי המסחר. אתה יכול לקנות סחורות באירופה ולמכור אותו, למשל, באפריקה, דרך בנק בארה"ב בלבד לבצע את כל הפעולות הדרוש. ואף אחד עם כל השאלות שאתה שואל לא יהיה! התנהגות בינלאומיים מורכבים עסקים, אשר יהיה כרוך בכמה מדינות הרבה יותר קל מטעם חברות אמריקאיות מאשר רוסית, אוקראינית, בלארוסית, וכו ' אם אתה רוצה לקנות סחורה כדי למכור באירופה ובארצות הברית, אז אין לך בעיות בכלל לא, כי 99% מכלל הסחורות מוסמכים באופן אוטומטי על ידי השוק האמריקאי, וכל המסמכים הנוספים, היתרים, אישורים וכו ' אתה לא צריך. למעשה, חברה אמריקאית נותן לך אפשרויות בלתי מוגבלות עבור עסקים בינלאומיים. אתה רק צריך לדעת על זה וליהנות תכונות אלה.

Comments are closed.